Sunday, October 10, 2010

Oh La La Paris

אז הייתי בפריז לפני כשבועיים...היה מדהים..אי אפשר לתאר בכלל את הרגשות שיש לי את העיר הזאת.
אני מרגישה סוג של אושר פנימי כל פעם שאני שם...במיוחד כל פעם שאני רואה את מגדל האייפל....כן זה אהבה..אשכרה פרפרים בבטן.
ביליתי שבוע מדהים..מכל הבחינות...ובמיוחד מבחינת האופנה. זכיתי לראות מקומות שבחיים לא ראיתי קודם (חנויות וינטאג' איכותיות, בוטיקי מעצבים צעירים שהיה שווה להגיע אליהם במקרה) והדובדבן שבקצפת היה לאבד בתוך שכונה מוזרה ולהגיע במקרה לבית ספר לאופנה...נראה לי חלום חיי ללמוד שם...וממול קרה דבר מדהים! הייתה שם חנות וינטג'..אבל לא חרטה עם סמרטוטים...אלה של מותגי ומעצבי על...חשבתי שאני עוד שנייה בוכה כשראיתי את השנאל של חיי במחיר המיוחד של 776 יורו. אין לי תמונות משם כי בעל החנות לא נתן לי לצלם..אבל תצטרכו להאמין לי שזה היה עולם ומלואו :) כולל הנעליים של איב סאן לורן במהדורה מוגבלת ;).
אז לזה אני קוראת חוויה אופנתית...וכמובן לשוטט באוונו מונטייג' שזה לגמרי חלום רטוב לכל חובבת אופנה.
הנה לינק ליוטוב שתוכלו להבין יותר טוב מה לך שם :) (קרדיט לגוסיפ גירל המדהימה שצולמה בפריז :) )
http://www.youtube.com/watch?v=tTouaXL_5tY

עד כאן החוויה האופנתית המיוחדת שלי ( שלא לדבר על ביזבוז של כל סנט שהיה בכיסי על פרטי לבוש שלא אמצא בארץ אבל לזה אקדיש פוסט אחר :) )
והנה האוטפיט שלי של היום בו ביקרנו במגדל אייפל.



 So I was in Paris two weeks ago, and it was amazing ... I can not describe all the feelings that I have to this city.
I feel kind of inner happiness every time I'm there ... especially every time I see the Eiffel Tower .... yeah that's love .. i really felt butterflies in the stomach.
I spent an amazing week .. in every way ... especially in terms of fashion. I got to see places I'd never seen before ( vintage cool shops,  boutiques of young designers and beautifull places too.
)

So that's what I call a fashionable experience ... of course walking around  Avenue Montaigne, it's quite a wet dream for all fashion lovers.
Here is Youtube link so you can understand better what you got there:) (credit to
Gossip Girl for the amazing shot in Paris:))
http://www.youtube.com/watch?v=tTouaXL_5tY

So far my experience in paris (and we i haven't told yet about spending every single cent in my pocket on clothes:))
Here is my Outfitt from the day we visited the Eiffel Tower.
 

 היה קצת חורפי לכן התמונות חשוכות ולא ממצות טוב את הצבעים אבל נו טוב..
חולצה (במקור טוניקה מטופשופ-בצבע כחול כהה עם פסים לבנים), חצאית אפורה כהה ממנגו, צעיף הישר מתוך ארונה של חברה טובה :), גרביונים במציאות יש להם צבע אפרפר שמפנייה מנצנצים מה&מ, תיק הוא החלפה מוצלחת מאוד מאתר ההחלפות.., בלייזר יד שנייה מפריז, נעליים ספרינג.
shirt-Topshop, Blazer-Second hand from paris, skirt- Mango, high socks- H&M, Shoes-Spring (daugther of aldo) Scarf-from my BFF's closet, Bag- Second hand from a changing clothes Website..
ועכשיו עם האייפל ברקע :)


(לא מאמינה שהתמאצתי ותרגמתי חלק בעצמי וחלק בגוגל....הייתי חייבת :))

שיהיה לכולם שבוע מוצלח, XOXO

2 comments:

  1. חופש זה תמיד טוב את נראית מצוין

    ReplyDelete
  2. תודה רבה :)
    וכן חופש זה נהדר!!!

    ReplyDelete