Sunday, October 24, 2010

MUST HAVE-WINTER 2010-2011

אז נעלמתי לקצת ימים, אבל נו טוב צריך להתרגל לזה, סופי שבוע זה הזמן הכי עמוס אצלי בשבוע :)
אבל התבשל לי בראש פוסט שהייתי חייבת לכתוב, ופשוט חיכיתי ליום הנכון לכתוב אותו ולחלוק אותו עם שאר העולם!
והיום נראה לי כמו יום מושלם, אני יושבת לי כאן, על הספה, עם המחשב הנייד, ומהחלון של הסלון נכנסת רוח קרה.
אתם קולטים? ר-ו-ח ק-ר-ה!!!!!!!!!!! המון זמן זה לא קרה ;)
אז החלטתי לחלוק איתכם את הפריטים שרובם הפכו ל-טרנד של העונה, שאני חייבת לשים את ידיי עליהם בקרוב :)

אז הנה:

 נתחיל בג'קט עור בצבע ורוד בהיר בהיר או בז', אני חושבת שאני חייבת להשיג כזה,
במיוחד כי זה מחמיא לי לצבע שיער :)
 ג'קט ג'ינס בצבע בהיר...יילך מצויין עם ג'ינס כהה, מכנסי עור, שמלה חורפית וכל העולה על בדמיונכם :)
 זה, זה פשוט מושלם. אני מעריצה גדולה של מנומר...ושל פרווה (בינתיים לא אמיתית כי...יו נואו..לא נעים מהחיות ומארנק.) ואם שמתם לב, זוהי עונה שמלאה בעיצובים המקושטים בפרווה, כפי שראינו על המסלולים לאחרונה :)
 הנעליים האלה נמצאות לי בכוונת כבר שנה פלוס. אני חושבת שרק כיום אני באמת מוכנה נפשית לקנות כאלה, ובאמת לחשוב על שילובים הגיוניים ושלא סתם ישכבו בארון שלי.
 ג'קט בהשראה צבאית! אני לא לגמרי אוהבת את הטרנד הצבאי, לכן בחרתי בג'קט בצבע לבן, ולא שחור או ירוק זית כמו הרגילים שנראו העונה...
 כמובן- אוקספורד שטוחות ויפות...כי על עקב יש ברשותי כבר זוג למעלה משנתיים..שמשרת אותי מעולה :)
בחרתי באלה בגלל שילוב הצבעים המעניין וסתם כי לא רציתי משהו חלק לגמרי :)

 סריג עם פאייטים!!!!!!!! אני מחפשת כזה כבר מעונה שעברה ופשוט לא מוצאת אחד שבאמת שווה את זה...מקווה למצוא כזה בארץ העונה..מצויין ליציאות :)
 מכנסי עור קצרים. אלה בגרסא מחוייטת קצת וגבוהה. משום מה אני מצליחה לדמיין אותם הולכים מצויין עם גרביונים עם לבבות או תחרה וחולצה נשית כזו או אחרת....אחחח בואו תיהיו שלי כבר!!!!!
 מעיל טרנץ' קלאסי בצבע בז'.
אומנם אני לא איהיה הבעלים החדשים של מעיל ברברי יקר ערך,
אבל לפחות משהו דומה :)
מאסט האב לכל אחת~!
 גרביונים עם לבבות-נקודות! חובה חובה חובה.
 גרביים קצרות ועבות שיושבות בול ככה על הרגל...
ייראו נהדר אם יבצבצו לי מהמגפונים :)

גרבי ירך בצבע חלק :)
חובה החורף בשילוב חצאיות, שמלות, מכנסיים, קיצר הכל!!!!!


לא יודעת איך לקרוא להם בשפת הקודש אבל קבלו באנגלית
Lace Up Wedges.
כבר המון זמן רואה אותם על בלוגריות שונות והחלטתי שהעונה אני חייבת לפחות זוג אחד..
כאלה יפות...והעקב נראה כזה נוח..
וזה..
טוב זה.
החלום.
כי בארץ לא מספיק חם למשהו כזה.
אז כשאני אגור בפרייייז.......זה יהיה שלי!!!!!!!!!!!

פריטים שלא מצאתי להם תמונה הולמת ברשת-
סריג עם דוגמת תחרה באיזור הצוואר והכפתורים (בשילוש שחור-בז', ורוד-בז', בז'-שחור וכו'!)
טייץ דמוי עור.
מגפי ירך. מושלמות. בצבע שחור!
תיק שקוף. :)
מטריה מנומרת.
תיק אלכסה!


פריטים שצויינו כמאסט האב במגזינים ואין להם מקום אצלי בארון-
שמלות מקסי- אני פשוט נמוכה.
חצאיות ארוכות- מזכיר לי דתיות.
לוק צבאי שלם- תודה לאל שהשתחררתי.
פרווה אמיתית- פשוט קצת אכזרי
מכנסיים מתרחבים-פשוט מהזה לא אני...
צווtרוני גולף....לא יודעת not yet/


בינתיים לא מצליחה לחשוב על עוד..
בקרוב תוכלו למצוא את הבלוג שלי בתפוז הוא עוד לא עלה אבל הנה הכתובת שתנסו עוד יומיים
בינתיים,
שיהיה לנו שבוע קריר ומוצלח

XOXO
קורין :)

2 comments:

  1. יש לי רק קצת בעיה עם הגרביון לבבות, זה רעיון מקסים אבל בטוטאל לוק לא רואים שאלה לבבות... שנה שעברה היו בכל המגזינים הנחשבים גרביונים בצבע גוף עם נקודות אדומות וזה היה נראה כמו מחלת עור
    גרבי ירך אטומות זה גם מעולה, אבל אם אין רצועת סיליקון זה מחליק למטה- לא הכי נוח :<

    ReplyDelete
  2. אבל סביר להניח שאם מייצרים גרביוני ירך יחשבו על זה :)
    אני אוהבת את הלבבות וגם את הנקודות...זה נחמד...הנקודות האדומות לא אהבתי ממש זה די מזעזע אני אוהבת אותן בשחור :)
    אז ככה שלי זה לא מפריע כי שניהם יפים חחחח

    ReplyDelete