Tuesday, October 19, 2010

KE$HA

כן בטח הקוראים (הלא רבים אני חייבת לציין) שלי עכשיו תוהים מה הקשר לכותרת המוזרה...
החלטתי שהזמרת המוזרה הזאת מספיק מוזרה על גבול המגניבה לכתוב עלייה פוסט.
הכל התחיל כשהיא הוציאה את הסינגל הראשון שזה להמון להצלחה "TIK TOK"..כשראיתי את הקליפ אמרתי כלכך הרבה פעמים על כל כך הרבה פריטים שהיא לבשה "ואו אני רוצה!", לדוגמא...
למעלה מימין- הז'קט פייטים המהמם הזה, שהיה מצורף לג'ינס קרעים מוגזם אבל כל כך יפה...
ולמטה משמאל, ווסט נוצות פרווה שכזה, שגרם לי לרייר ריר כל פעם שראיתי אותו.
ונמשיך בפדיקור המנומר שאני חושקת בו כלכך הרבה זמן ולאחרונה החלטתי שאני חייבת לנסות גם..אני כ''כ אוהבת מנומר.

אחרי התגלית הזאת, הבנתי שבכל הזדמנות בנות ופשינסטות מבינות עניין מכל העולם מבקרות את קאשה על הלבוש שלה, אך לרעה. זה נכון לפעמים היא חיה קצת בסרט, ומה שנראה מגניב בקליפ לא כזה מגניב על השטיח האדום.
אבל פעם אחר פעם, גם אם זה פריט אחד, יש משהו במה שהיא לובשת או עושה שמושך את תשומת הלב שלי.
התגלית השנייה שלי לגבי הבחורה הייתה בתחום הטיפוח,
נכון היא נראית מטונפת...והשורשים השחורים בשיער הבלונדיני לא הכי מושכים...אבל כלכך הרבה פעמים יצאתי מהים והשיער שלי היה נראה כמו שלה וכן, אני חייבת להודות, התלהבתי! זה פרוע, זה סקסי, וזה מגניב ושונה מכל השיער החלק שאנחנו רואים ביום יום!
לאחרמכן הבנתי שהאיפור שלה פשוט הורס...קשה נוהגת להשתמש בהמון שחור בעיניים והמווווון נצנצנים. כמה שיותר.
אז נכון, אני לא בעד נצנצים על כל הפנים, או ציורי גוף א-לה אווטאר...אבל כבר ראיתי אותה עם ליפגלוס מוזהב (שלפי מה שאני רואה,מרגישה,קוראת, הולך להיות ה-להיט של העונה), וראיתי אותה עם אייליינר מוגזם שאני כל כך אוהבת למסיבות, והכייפי מכל, נצנצים בגוונים כחולים, כסופים, וזהובים. במיוחד מעל האייליינר.
אז תדעו שאימצתי את המראה..ובכל פעם שמזדמן לי לצאת לבילוי לילה פרוע אני הולכת על מראה ה-קאשה.
אפילו כל החברות שלי כבר שמעו את השם במה שנוגע לאיפור ;) (מבטיחה להעלות כמה מהתוצאות שלי).

אז קאשה, אולי את מטורפת, מסוממת, חוזרת על עצמך במקצבי השירים, אסון בלהתאים בגדים אחד לשני ולמצבים, אבל את מגניבה, מאוד אפילו :)

(אם יש מישהי שמסכימה איתי שתרים יד, כי אני חושבת שלא הולכות להיות הרבה!!!!!)

לילה טוב, עד הפעם הבאה :)
קורין.

6 comments:

  1. זו הבעיה איתה, היא מטונפת ומעודדת תרבות רעה :(
    ובגלל זה אני לא אוכל להבין מה טוב בה
    תעלי תמונות של המראה הזה עליך, יש לי הרגשה שזה כבר יראה יותר טוב, אני מתארת לעצמי שאת מקפידה על מקלחת ;)

    חוצמיזה היא סובלת מחוסר תחת מטורף!! :D

    ReplyDelete
  2. חחחחחחחחח איזה תגובה משעשעת..
    כן היא מטונפת לגמרי...וכן אני דואגת להתקלח מידי פעם :)
    אני בהחלט אעלה לפה בזהזדמנות תמונה של איפור קשה-ציפורני קשה וכו :)
    אבל צריך להודות שעם כל העירבובייה הזאת שהיא לובשת יש כמעט כל פעם פריט נחשק אחד!

    וחוסר תחת זה לא טוב!!!

    ReplyDelete
  3. סופסופ מישהו שחושב שיש בה טיפת מגניבותDD:
    אני לא מאמינה שאני אומרת את זה
    ואפילו קצת מסנה להסתיר
    אבל אני אוהבת אותה!!

    ReplyDelete
  4. היא כמו ה
    BAD BOYS
    הקולים האלה..
    רק בנקבה.
    כן ולא :)

    ReplyDelete
  5. אנונימית- כן היא באמת מגניבה אין מה להסתיר את אהבתך אלייה!
    ויאנה- יואו זה כ''כ נכון..

    ReplyDelete
  6. קאשה מלכה!!!!!!!!

    ReplyDelete